♥ Nasi Obserwatorzy ♥

wtorek, 8 kwietnia 2014

Metamorfoza

Dzisiaj robię metamorfozę użytkowniczce : klaudiajac
Stylizacja:

Przed: Wszystko jest dopasowane oraz dobrze dobrane kolorystycznie. Wszystko było by dobrze, ale te czarne i kapelusik rękawiczki wszystko psują...


Po:  Delikatna, wiosenna stylizacja, bardzo mi się podoba, a szczególnie ten różowy żakiecik ombre. Nie miała zbyt dużo butów pasujących do tej stylizacji, ale musiałam się na jakieś zdecydować.


Makijaż:

Przed:
Tak jak w ostatniej metamorfozie dollka ma za wysoko usta! " Sztuczne " rysy twarzy szczególnie mi się nie podobają. Oczy są nawet, nawet.


Po:
Nie maiłam wielkiego wyboru cień do powiek. Ta sama sytuacja spotkała mnie również przy wyborze włosów. Powieki pomalowałam na różowo i dodałam szary eyeliner.


9 komentarzy:

Unknown pisze...

Dziękuję za metamorfozę :)

klaudiajac

Silence pisze...

Makijaż "po" jest śliczny *-*
Stylizacja także!

Unknown pisze...

makijaż najlepszy ale i tak ogólnie lepiej po ;D



czekoladowa225

Beata pisze...

boże, prowadzisz bloga, a nie umiesz zrobić nawet screenshotów?

Katarzyna pisze...

Zapisuj obrazki w PNG, a nie w jpg. Wtedy będą one miały prawidłowe kolory. :)

Unknown pisze...

W makijażu po nie podoba mi się kolor włosów
Lady_Gilbert

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się makijaż po :)

Unknown pisze...

Metka udana moim zdaniem, ale twarz doll... okropna.
natalkasam

Unknown pisze...

Metka udana
Ania_Miszcz