♥ Nasi Obserwatorzy ♥

wtorek, 8 kwietnia 2014

Casting

Poszukujemy osbób:

* Sumiennych, odpowiedzialnych dla których pisanie na blogu nie będzie się wiązało z jakimikolwiek korzyściami.
* Mających dużo wolnego czasu.
* Znających zasady ortografii, interpunkcji oraz gramatyki. Potrafiący zaciekawić i zachęcić obserwatora do czytania posta i komentowania go.
* Wiekowo nie ma tu ograniczeń liczą się przede wszystkim zdolności i chęci.
* Umiejących robić screene.




Stanowiska do objęcia:

Yes or Not : (Umiejętność wstawiania oceny pisemnej na temat stylizacji)
Stylizacje : (Umiejętność wykonywania ciekawych i złożonych stylizacji)
Pomysł na makijaż : (Stanowisko wymaga ogromnej umiejętności wykonywania makijażu)
Przegląd szafy : (Stanowisko wymaga obeznania w ubraniach, modzie, trendach)
2-3 redaktorek/redaktorów takich jak ja :)


Osoby chętne proszone są o zgłosznie w komentarzu (napiszcie do którego stanowiska chcielibyście być przydzieleni (: )

4 komentarze:

Unknown pisze...

ja już niestety nie podejmuję się takich rzeczy, ponieważ nie miałabym czasu na dwa blogi ;**


czekoladowa225

Unknown pisze...

Ja raczej nie mam takiej chęci do pisania na blogu :)

klaudiajac

Unknown pisze...

Zgłosiłam się pod tym nowym postem, ale tak na wypadek gdyby... zgłaszam się też pod tym.
Jestem zainteresowana Yes or Not (to na zasadzie Hot or Not?). Spełniam wymagania, bo redaguję na innym blogu ;)
Blee10

Unknown pisze...

Hej
Imię:Wiktoria
Wiek:13
Nick:lolkapolka9
Level:47
Dział:Pomysł na makijaż
Spełniam wszystkie wymagania i mam doświadczenie ponieważ pisałam na kilku blogach i prowadziłam własnego bloga.Lubię robić makijaże
i dobrze mi wychodzą.W tym tygodniu mam dużo czasu bo mam ferie jesienne ;-)
Pozdrawiam
lolkapolka9