♥ Nasi Obserwatorzy ♥

sobota, 1 listopada 2014

Powitanie

    Hej, jestem lolkapolka9 i mam na imię Wiktoria..Mieszkam w Irlandii.Będę prowadzić dział Makijaż Dni.Cieszę się , że prowadzę ten dział , uwielbiam robić makijaże na Stardoll.Powiem Wam szczerze , że dobrze m wychodzą.Mam nadzieję , że spodobają się Wam moje posty.Makijaże mam już gotowe ;-)  

    Teraz inny temat , jak Wam miną halloween . Piszcie w komentarzach. Ja go nie świętuje, tak jak i inni .Dzisiaj jest Wszystkich Świętych , ale ten czas miną od wakacji .Zaraz będzie Boże Narodzenie i rok 2015 .

   I tyle o mnie , nie mogę się doczekać mojego pierwszego posta z makijażem , a Was proszę o napisanie jakich rodzai makijaże chcecie np. wiosenne , punk , goth ...

Pozdrawiam 
lolkapolka9

3 komentarze:

Perkozek pisze...

Mam nadzieję że makijaże będą ładne i udane :)
qwerty1119

Unknown pisze...

Będą :-)

Imkhye pisze...

Jestem ciekawa twoich postow, juz nie moge sie ich doczekac