♥ Nasi Obserwatorzy ♥

niedziela, 2 listopada 2014

Makijaż

Cześć kochani, już przyjęłam jedną modelkę i jest nią qwerty1119.To mój pierwszy makijaż na tym blogu i mam nadzieję , że się podoba.Przygotowałam uniwersalny makijaż, który jest bardzo prosty i potrzeba tylko kilku kosmetyków .A na przyszły tydzień będzie wiosenny, mój ulubiony, wpierw muszę zrobić screeny.



                                             Wpierw pomaluj oko lekko czarnym cieniem .


                                         Teraz pomaluj oko kolorem bordowym ,ale tak jak
                                        ja  to zrobiłam inaczej makijaż nie wyjdzie poprawnie.

               

        Teraz dodaj bordowy eyeliner i białą kredką lub 
cieniem pomaluj kąciki oczu.

 
                                         Teraz wystarczy wytuszować rzęsy małą maskarą .




               Pomalowałam usta na bordowo i poliki troszkę 
ciemniejszym od skóry pudrem
                             



                                                              Podoba się  ?
                                                             Chcecie abym coś zmieniła ?
                                                              Komentujcie  !

Brak komentarzy: