♥ Nasi Obserwatorzy ♥

niedziela, 6 kwietnia 2014

Matamorfoza

Dzisiaj przeprowadzam metamorfozę użytkowniczce ; kami151
   
 Stylizacja:
Przed: Po pierwsze za dużo tu dodatków! Tatuaż, kapelusz, okulary, łatki. Na pewno usunęła bym, albo spodnie, albo kamizelkę. Na miejsce jeansów dałabym czarne spodnie. Wtedy kamizelka mogła by zostać.
Po: Wszystko tu ze sobą tworzy jedną spójną całość. Nie przesadzone z dodatkami oraz wszystkie kolory do siebie pasują (oprócz włosów). Nic więcej nie mam do powiedzenia :)

Makijaż :

Przed : Najbardziej denerwują mnie tu usta! Są za wysoko! Ogólnie kolory są bardzo dobrze dobrane i nie ma się tu więcej czego czepiać :) 

Po : Przede wszystkim zmieniłam kolor włosów na naturalny :) Na usta nałożyłam błyszczyk. A oczy pomalowałam na dwa kolory, które dobrze razem wyglądają :)
Lepiej było przed czy po? - Komentujcie :)

4 komentarze:

Silence pisze...

Ładna metamorfoza może kiedyś skorzystam z niej :D

Unknown pisze...

zdecydowanie lepiej po :)



czekoladowa225

Unknown pisze...

Wydaje mi się ,że stylizacja jest tak dobra i tak ,ale make-up lepszy po :)

klaudiajac

Unknown pisze...

Stylizacja po ma mały błąd, a mianowicie czapkę, ona tu nie pasuje. Makijaż mi się w ogóle nie podoba bo twarz doll wszystko niszczy.
natalkasam