♥ Nasi Obserwatorzy ♥

wtorek, 8 kwietnia 2014

Koniec Decades

Dzisiaj Decades zniknęło ze Starplazy. Nie byłam wielką fanką tego sklepu, ale chciałam jeszcze kupić parę ubrań :( . Zniknęło już z listy sklepów, ale w katalogu możemy dalej je wyszukiwać. Po kliknięciu na właśnie tą markę do wyboru mamy złote buty za starmonety.



Oczywiście można już sprzedawać ubrania w Starbazarze.

TĘSKNICIE ZA SKLEPEM, CZY MOŻE BYŁ ON WAM OBOJĘTNYM ?
A MOŻE NIE LUBILIŚCIE TEGO SKLEPU ?
CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE :)




6 komentarzy:

Unknown pisze...

średni był, ale kupiłam co chciałam ;]


czekoladowa225

Silence pisze...

Lubiłam ten sklep, kupiłam kilka rzeczy ale niestety chciałam jeszcze 2 ale nie zdążyłam :c

Unknown pisze...

Niektóre rzeczy były warte uwagi,ale sklep nie należał do moich ulubionych :)
Sandi1200

Unknown pisze...

Było tyle rzeczy, a ja nie zwracałam na ten sklep uwagi. Teraz bardzo żałuję.
natalkasam

Unknown pisze...

Lubiłam ten sklep, mam dużo rzeczy

Ania_Miszcz

Ania pisze...

Lubiłam ten sklep, mam dużo rzeczy.Na szczęście w starbazarze można kupic wiele ubran za dość niskie ceny ;)
AnaM199